Bon dia!
Avui m'agradaria xerrar sobre una anècdota d'ahir. Els nostres alumnes tenien examen de medi a darrera hora del dia, doncs bé, vaig repartir tots els exàmens i als 10 minuts d'haver començat la tutora Maria Josep hem va demanar si volia ajudar a n'Andreu (alumne amb adaptacions curriculars significatives), jo no sabia molt bé com havia de ajudar a l'alumne (si necessitava molta ajuda o només una guia) i hem va explicar que necessitava molta ajuda, és a dir, havíem de completar l'examen mirant el llibre de continguts. Però això té una raó, ho vàrem fer així perquè els divendres n'Andreu s'en va amb na Jessica, mestra de suport, i allà el que fan es demanar-li els continguts de l'examen, ja que ho ha pogut fer amb el mestre abans, i serveix per observar la seva memòria a curt termini.
Pens que aquest tipus de feines s'haurien de tenir més en compte, ja que ara que veig la realitat observ que nins com n'Andreu necessiten molta d'ajuda per unes causes o per unes altres i aquesta ajuda és molt difícil de donar per un sol tutor, ja que té uns altres 25 alumnes que ha d'atendre. Per això estic totalment en contra de les continues retallades a n'aquests tipus de suports.
Salutacions,
Aitor Llaneras
No hay comentarios:
Publicar un comentario